Jackie "Първата"


Този блог съществува от скоро и все още му предстои да търси и набира популярност.
Удоволствие е за нас да показваме тук красотата на изобразителното изкуство и да правим възможно то да достига до вас във вашите домове и да създава емоции и чувства като тези които е предизвикало у Антоанета Иванова (Jackie) и я е провокирало да остави следният коментар, който всъщност е първият до този момент:

Jackie каза...

Възхитена съм от този блог. Позволявам си да ви поздравя с един клип:

http://www.vbox7.com/play:36d621aa


Благодарим ти Jackie за хубавите думи, чувството и емоцията, за поздрава и видеото което ни предложи, благодарим ти за всичко това, и ти пожелаваме всичко най-добро и никога да не се разделяш с хубавите чувства и емоции!

И тъй като сподели тук с нас и с всички това което си изпитала, и реши да оставиш (дори и несъзнателно) първият коментар тук, което ти прави чест и потвърждава мотото ти:

"С любов и вяра ний сами предричаме живота си, мечтите ни се сбъдват. Достатъчно е силно да обичаме и да не се боим да бъдем първите!"

за това ние те възнаграждаваме че беше първа и ти подаряваме в знак на благодарност една малка част от онова което те е възхитило под формата на тази картина която виждаш тук над текста (с размер 22Х27 см.) за да декорираш с нея дома си!

Благодарим ти, и очкваме да се свържеш с нас чрез мейла за да уговорим къде и как да си я получиш!


1 коментар:

Jackie каза...

Прочетох поздравите към мен и прекрасните ви думи. Толкова съм развълнувана, че не мога да повярвам - това истина ли е!
Ако е така, имате и от мен един подарък екземпляр от стихосбирката "Вечност",
Антоанета Иванова - ЯИЛ.
София 2007г
Непременно ще имаме много ползотворни срещи в тази мрежа!
Любовта ми към изобразителното изкуство не е случайна. Въпреки че не съм художничка, мога достатъчно добре да рисувам. Дори илюстрациите на книгата - по-точно само на корицата - са мои. Преподавах конструиране, рисуване и дизайн на облеклото. В частна школа. Преподавала съм история на костюма. Това мога да кажа - изобразителното изкуство ме влече и до голяма степен го познавам.
Моят мейл е yail@abv.bg
Ще се търсим взаимно.
Пиша това с треперещо от вълнение сърце. Благодаря ви!